Motivasi Kejayaan Yang Paling Best

ByKakTie

Motivasi Kejayaan Yang Paling Best

Motivasi Kejayaan Yang Paling Best

Dalam banyak-banyak video motivasi kejayaan Dr. Azizan Osman yang RV tengok, video motivasi inilah yang paling saya suka dan paling terkesan kat saya. Setepek kena kat muka. Menusuk terus ke kalbu.

Semua kejayaan bermula dengan percubaan. Anda tidak mencuba, pastinya anda tidak akan berjaya.

Motivasi Kejayaan

 

Kalau Allah nak bagi kita sesuatu, Dia akan dekatkan kita dengan orang yang baik-baik. Kalau Dia nak bagi kita sesuatu, Dia akan dekatkan kita dengan tempat-tempat yang baik.

Manjadda, wajada. Siapa yang berusaha dia akan dapat.  Life memang straight forward. You buat , you dapat. Kalau ada ilmu hidup you akan BERUBAH.

Kalau nak kaya kena mintak dengan yang Maha Kaya. Kalau dia nak bagi, KUN FAYA KUN. Dia bagi satu idea jer dah meletup. Satu ilmu pun dah meletup. Insya-Allah. Tak salah untuk jadi kaya.

Nak berjaya bisnes dengan manusia kena bisnes dulu dengan Allah. Yang bagi idea Dia. Yang tunjuk jalan pun Dia. Yang pimpin pun Dia.

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada kita semua. Ambil yang positif dan yang baik-baik je. Yang tak elok tu, yang negatif tu, pi buang jauh-jauh. Anda serius, anda akan berjaya. #JadiLuarBiasa.

Saya mencari mereka yang serius ingin mencari pendapatan sampingan dengan Shaklee.

SMS/WhatApp :

NAMA, TEMPAT dan “Saya ingin jana pendapatan dengan Shaklee.”

di 019-7200429 (Kak Tie)

 

About the author

KakTie administrator

Leave a Reply

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.