Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Harga Minyak Mentah Akan Naik Semula

Harga Minyak Mentah Akan Naik Semula

Kalau tengok graf ni, apa yang korang semua fikir? Takut? Tak cukup duit? Takut kena buang kerja? Tu masalah korang. Korang fikirlah sendiri. Hehehe. Graf Harga Minyak Mentah Akan Naik Semula?

Harga Minyak Mentah

Tau tak graf tu graf aper? Itulah graf jangkaan ‘KITARAN EKONOMI DUNIA’. Bukan Malaysia saja yer, seluruh dunia. Agak-agak ekonomi sekarang dah berada kat paling bawah ke belum? Tu cuma prediction. Tahun 2016? 2017? 2018? Lain orang, lain tahun malangnya. Hanya korang sendiri yang boleh menilainya.

Ada member kata, mana yang setup bisnes kat peak graf tu, dah terkesan dek keadaan ekonomi yang merundum sekarang. Sekarang ni kita berada di penghujung tahun 2016. Tahun depan ekonomi akan naik atau tidak, tak siapa yang tahu. Ada yang kata ekonomi bergantung kepada harga minyak mentah dunia. Setuju?

Mengikut sumber yang boleh dipercayai, OPEC dah bersetuju untuk mengurangkan penghasilan minyak di pasaran dunia. Maknanya harga minyak mentah akan start naik. Kalau betul ekonomi sejajar dengan harga minyak mentah, ekonomi akan start naik mulai tahun depan.

Apa yang RV fikir? Dalam masa 5 tahun dari sekarang, ekonomi akan naik semula, segala perancangan bisnes sepatutnya kena start dari sekarang. Supaya bila ekonomi dah okay, tinggal pecut jer. Ayuh mulakan sekarang!!!!!!

Kalau ada sesiapa yang ingin mencuba bisnes yang RV buat sekarang ni (Shaklee ler), boleh jengok-jengok cara mendaftar KAT SINI. Ada usaha insyaAllah ada jalan. Tugas kita hanya berusaha sebaik mungkin. Tapi semua Allah yang tentukan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.