Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Cek Shaklee Dah Mansuh, Semuanya EFT.

Cek Shaklee Dah Mansuh, Semuanya EFT

Zaman dah berubah. Teknologi memudahkan urusan. Cek Shaklee Dah Mansuh. Semuanya kena pakai tranfer online (EFT – Elektronik Fund Transfer). Kalau dulu, mana yang tak nak duit bonus masuk ke akaun, boleh ler suruh Shaklee issue cek. Sekarang tidak lagi. Semua kena kasi no akaun bank. Terasa macam kerja makan gaji dengan Shaklee plak yer.

Cek Shaklee Dah Mansuh
Mungkin banyak issue kot. Cek hilang ler, cek tamat tarikh luput ler. Susah nak manage duit keluar masuk kot. Kalau pakai EFT kompem duit masuk tengah bulan. Takyah tunggu dah. Tau tau duit dah masuk. Ntah-ntah dah terpakai. hehehe.

Sebenarnya buat bisnes Shaklee ni menarik. Nak kata susah sangat tu tak juga. Tapi perlukan usaha dan perlu rajin. Almaklumlah nak meyakinkan pelanggan untuk beli produk kita,  perlukan ilmu yang mantap di dada (perghhh ayat, macam kena pergi bertapa kat gua jer). Turun naik tu biasalah. Adat berniaga.

Basic kiraan yang semua kena ingat ialah seperti jadual dibawah. Kalau tak ingat maknanya pendeklah umur bisnes shaklee. Bawah ni kiraan bonus berdasarkan unit value yang terkumpul pada setiap bulan. Makin besar jualan makin masyuk ler bonus masuk.

kiraan bonus shaklee

Kalau ada yang berminat nak tau selok belok bisnes Shaklee, jangan malu-malu. SMS atau WA pun OK. Tak pun nak register terus pun boleh. Baca detailnya kat SINI.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.